Detalle Procedimiento Nuevo

Aportació telemàtica de la documentació de les parcel·les per a completar un expedient ja iniciat a través del tràmit de sol·licitud d'ajudes a la construcció d'habitatges en lloguer social en edificis energèticament eficients del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència 2021-2026 - Finançat per la Unió Europea - Next Generation EU. Convocatòria 2022

Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda

Codi SIA: 2985652
|
Codi GVA: 23066
Descarregar informació
Termini de sol·licitud tancat

Des de 20-06-2023

Fins 11-07-2023

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Esmena
  • Resolució
  • Justificació
  • Altres tràmits
  • Desistiment
  • Renúncia
  • Recurs de reposició
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

El tràmit (tràmit 2) té per objecte la presentació telemàtica de la documentació de les parcel·les per a completar un expedient de Lot (tràmit 1) ja iniciat a través del tràmit de sol·licitud, corresponent al procediment de sol·licitud de les ajudes a la construcció d'habitatges en lloguer social en edificis energèticament eficients del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència 2021-2026 - Finançat per la Unió Europea - Next Generation EU. Convocatòria 2022.

Haurà de realitzar tantes vegades aquest tràmit com parcel·les tinga el Lot de la sol·licitud.

També s'utilitzarà per a completar i/o esmenar aquest mateix tràmit.

 

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 20-06-2023 fins a 11-07-2023
EsmenaTermini obert
JustificacióTermini obert
Fins 31-12-2026 23:59:00h
Recurs de reposicióTermini obert

A qui va dirigit

Empreses
Persones interessades

L'aportació documental o esmena, en el seu cas, la realitzarà la persona o entitat que va sol·licitar l'ajuda. Si no és així, haurà d'acreditar la seua qualificació/representació.

 

En cas de persones jurídiques hauran d'estar inscrites obligatòriament en el Registre de Representants. Aquest registre possibilita la representació de persones jurídiques en els procediments administratius de caràcter electrònic.

 

Requisits

Tindre un expedient ja iniciat per a la sol·licitud de les ajudes a la construcció d'habitatges en lloguer social en edificis energèticament eficients del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència 2021-2026 - Finançat per la Unió Europea - Next Generation EU. Convocatòria 2022.

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Des de 20-06-2023 fins a 11-07-2023

El termini per a esmenar la documentació requerida en la sol·licitud serà de deu (10) dies hàbils a comptar des de l'endemà d'aquell en què tinga lloc la publicació del llistat provisional d'admesos on s'indicarà aquelles sol·licituds que estan incompletes o pendents d'esmena, assenyalant la documentació que falta per aportar o esmenar.

 

En el cas de no esmenar les objeccions, o fer-lo fora dels terminis assenyalats, s'entendrà desistida la petició d'ajudes, prèvia resolució motivada.

Documentació

DOCUMENTACIÓ A INTRODUIR PER PARCEL·LA.

2.2.-Informació de l'actuació, que contindrà un resum dels paràmetres principals de l'actuació:

- Ubicació dels edificis que es construiran, mitjançant la direcció i la referència cadastral.

- Nombre d'habitatges a construir.

- Característiques principals dels habitatges, havent d'incloure's les superfícies útils d'habitatge, plaça de garatge i annexos de cada habitatge.

- Inversió total: despeses inherents a la promoció de què es tracte, incloent-se, el cost de l'edificació, les despeses generals, les despeses corresponents als informes preceptius, el benefici industrial, l'IVA o l'impost indirecte equivalent, en el seu cas, i qualsevol altra despesa necessària.

- L'import total de l'ajuda sol·licitada.

- Les anualitats, amb el percentatge anual d'execució i l'ajuda a justificar en cadascuna d'elles.

- Documentació gràfica i complementària que reculla les determinacions estructurals i detallades del planejament vigent i els paràmetres urbanístics de l'àmbit d'actuació o qualsevol altra informació urbanística de rellevància per a les actuacions proposades. Si existeix Pla Especial o instrument equivalent relatiu a la figura de protecció patrimonial declarada de conformitat amb la Llei de patrimoni, s'haurà de fer esment exprés d'aquesta circumstància, delimitant la superfície protegida i el grau de protecció.

2.3.- Un avantprojecte d'edificació, en el qual constaran, almenys, els següents punts:

- Una memòria tècnica en la qual s'identifiquen els objectius energètics i mediambientals de la proposta d'actuació.

- Una memòria descriptiva de com s'ha tingut en compte la perspectiva de gènere en els edificis d'habitatges.

- L'acreditació de la compatibilitat amb l'ordenació urbanística.

3.- Potestativament, en el moment de la sol·licitud es presentarà certificat d'eficiència energètica en projecte i en qualsevol cas amb caràcter previ a la qualificació provisional, s'aportarà certificat d'eficiència energètica de l'edifici, amb el contingut requerit en el Reial decret 390/2021, d'1 de juny, signat per tècnic competent.

 

Esmena

Termini
Termini obert

El termini per a esmenar la documentació requerida en la sol·licitud serà de deu (10) dies hàbils a comptar des de l'endemà d'aquell en què tinga lloc la publicació del llistat provisional d'admesos on s'indicarà aquelles sol·licituds que estan incompletes o pendents d'esmena, assenyalant la...

Saber més
Descripció

El tràmit tenen per objecte l'esmena dels expedients ja iniciats.

Documentació

Documentació a presentar en el cas d'esmena. La documentació indicada per a cada sol·licitud en la publicació del llistat provisional d'admesos. La documentació requerida o que es considere convenient aportar, es podrà adjuntar en format pdf (excepte el projecte que es podrà aportar també com a fitxer comprimit tipus zip, rar, rar5 o 7z).

 

Documentació a presentar per a la justificació durant l'execució.

La justificació de la despesa es realitzarà en els termes establits en les bases reguladores. Haurà d'aportar-se en tot cas les fitxes de “Model de justificació de la despesa” disponibles en la web de la Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica.

Forma de presentació

Justificació

Termini
Fins 31-12-2026 23:59:00h

Termini de presentació de la documentació durant l'execució. Una vegada iniciat l'expedient, la documentació que siga obligatori presentar per a justificar l'execució de l'actuació subvencionada es realitzarà a través del present tràmit, conforme i en el termini màxim establit, almenys una vegada a l'any i amb anterioritat al 10 de novembre de l'exercici corresponent, tot això segons l'Orde de 8/2022, de 18 de novembre, de la Vicepresidència segona i Conselleria de Vivenda i Arquitectura Bioclimàtica per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions del programa d'ajuda a la construcció de vivendes en lloguer social en edificis energèticament eficients del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència 2021-2026 – Finançat per la Unió Europea – *Next *Generation EU i es procedix a la seua convocatòria per a l'any 2022.

 

Descripció

Este tràmit permet la justificació per via telemàtica de gastos d'un expedient de sol·licitud d'ajuda per a la construcció de vivendes en lloguer social en edificis energèticament eficients del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència 2021-2026 – Finançat per la Unió Europea – NextGeneration EU en la Comunitat Valenciana. Convocatòria 2022.

Observacions

La justificació del gasto es realitzarà d'acord amb els certificats dels justificants de la inversió realitzada, segons el model normalitzat publicat en la web de la Vicepresidència primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda.

En esta justificació s'indicaran els costos a origen dels treballs realitzats i tots aquells compresos en la base octava, fins i tot l'IVA (o impost indirecte equivalent) quan no puga ser susceptible de recuperació o compensació total o parcial. No seran subvencionables els costos de llicències, taxes, impostos o tributs.

Els gastos es justificaran amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original.

Els justificants originals presentats es marcaran amb una estampilla, indicant en la mateixa la subvenció per a la justificació de la qual han sigut presentats i si l'import del justificant s'imputa totalment o parcialment a la subvenció.

En este últim cas s'indicarà a més la quantia exacta que resulte afectada per la subvenció.

Prèviament a l'abonament, el destinatari últim haurà d'acreditar la titularitat real del sòl, així com el compliment dels requisits establits en la resolució de concessió, en el marc del que es preveu en l'acord de la comissió bilateral de seguiment i el requisits establits en la base 17.2 de l'Orde 8/2022, de 18 de novembre.

Per a abonar l'acompte, quan les ajudes que corresponguen a la parcel·la siguen superiors al milió d'euros, s'estarà al que es disposa en el punt 7 de la base denovena de l'Orde 8/2022, de 18 de novembre, segons la qual haurà de constituir-se garantia.

Pagaments parcials anuals o abonaments a compte: proporcionalment a les justificacions d'inversió presentades, mitjançant la presentació de la justificació del gasto realitzat i els documents de pagament d'este, es tramitaran pagaments parcials, almenys una vegada a l'any, sempre que l'import de la subvenció certificada per al seu cobrament supere l'acompte abonat. Estos pagaments seran el 70% de la justificació realitzada, no podent la totalitat dels pagaments parcials anuals o abonaments a compte realitzats superar el 80% de l'import total de la subvenció.

Pagament final o de liquidació: el 20% de l'import de la subvenció restant es tramitarà una vegada es dispose de la qualificació definitiva de l'actuació.

Forma de presentació

Desistiment

Forma de presentació

Recurs de reposició

Termini
Termini obert

Contra la resolució, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'esta, segons el que s'establix en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Descripció

Este tràmit permet la presentació telemàtica d'un recurs potestatiu de reposició a la resolució d'un expedient d'ajuda per a la construcció de vivendes en lloguer social en edificis energèticament eficients del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència 2021-2026 – Finançat per la Unió...

Saber més
Observacions

A qui va dirigit: Persones interessades en un expedient d'ajudes per a la construcció de vivendes en lloguer social en edificis energèticament eficients del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència 2021-2026 – Finançat per la Unió Europea – NextGeneration EU per a Ajuntaments de la...

Saber més
Forma de presentació

Renúncia

Forma de presentació

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:
Problemes tècnics
Problemes informàtics

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Empreses
    • Ajudes i subvencions
      • Habitatge i urbanisme
    • Habitatge i urbanisme
      • Construcció i promoció

TEMA

  • Territori i paisatge. Urbanisme
    • Urbanisme
  • Habitatge
    • Lloguer

PERFILS

  • Empresa
    • Cooperatives
    • Centres empresarials
    • Entitats del tercer sector
    • Centres
    • Acadèmies
    • Professionals i autònoms
    • Establiments
    • Fundacions
    • Gran empresa
    • Petita i mitjana empresa

SECTOR

  • Construcció i instal·lacions
    • Construcció
  • Energia
    • Estalvi i eficiència energètica
    • Producció d’energia

TEMÀTICA

  • Finançament i gestió econòmica
    • Ajudes i subvencions

CICLE VITAL

  • Créixer i consolidar
  • Planificar un negoci

TIPUS

  • Autorizaciones, permisos, licencias y homologaciones

Enllaços d'interés