Detall de procediments
Detalle Procedimiento Nuevo
Aportació de documentació a un expedient obert de LABORA, Servei Valencià d'Ocupació i Formació (se n'exclouen ajudes i expedients arxivats)
LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació
Què és
Aportació de documentació a un expedient obert de LABORA, Servei Valencià d'Ocupació i Formació (se n'exclouen ajudes i expedients arxivats)
Destinataris finals: qualsevol presentador de tràmits LABORA que vulga, o se li haja requerit, aportar documentació a un expedient que no siga d'ajudes o subvencions, i que no estiga arxivat.
- Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015). - Esmena: vegeu l'article 68 de la Llei 39/2015. - Aportació documental: article 28, Llei 39/2015. - article 53.1.e, Llei 39/2015 - article 76, Llei 39/2015.
A qui va dirigit
Els sol·licitants poden ser qualsevol interessat que tinga un expedient obert LABORA que no estiga relacionat amb ajudes o subvencions.
El requisit per a poder fer ús del tràmit és tindre un expedient obert LABORA que no estiga relacionat amb ajudes o subvencions.
Com es tramita
Es tracta d'un tràmit per a aportar documentació a qualsevol expedient de qualsevol departament de LABORA que complisca les condicions següents:
1) L'expedient no ha de ser d'ajudes o subvencions.
2) L'expedient no ha d'estar arxivat.
El presentador ha d'indicar l'expedient al qual s'aporta la documentació i annexar els documents que vulga aportar. El mateix tràmit s'encarregarà d'enllaçar la documentació aportada a l'expedient MASTIN especificat.
46004 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació haurà d'aportar-se en el termini que LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació haja establit en aquest requeriment.
- Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient que es tracte fixa un termini de presentació, la documentació s'ha d'aportar dins d'aquest termini.
- En un altre cas, l'aportació es pot fer en qualsevol moment del procediment anterior al tràmit d'audiència mentre no se us haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
1. Si s'ha rebut un requeriment administratiu, s'han d'aportar els documents que se sol·liciten en aquest.
En un altre cas, s'ha d'aportar bé la documentació que es considere pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient obert de què es tracte, segons siga procedent.
2. Respecte d'aquesta documentació:
- És recomanable que, en primer lloc, reuniu tots els documents que heu de presentar i els guardeu electrònicament en el vostre ordinador, de manera que, posteriorment, pugueu incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
- IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament s'han d'enviar en format PDF i han d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això, l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF.
Entreu en https://www.accv.es/va/ per a obtindre més informació sobre aquest tema.
- En el requeriment rebut, o bé, si és el cas, en l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?" del tràmit de la Guia Prop a què corresponga l'expedient obert a què es fa l'aportació, es troba la llista de documents que s'han de presentar.
- Si hi ha un model normalitzat del document que s'ha d'aportar, ha d'utilitzar-se aquest model (en molts casos està disponible en l'apartat "Impresos associats" del tràmit de la Guia Prop a què correspon l'expedient obert).
Si no n'hi ha un model, els documents els ha de crear o demanar la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant aquest tràmit telemàtic.
Es tracta d'un tràmit per a aportar documentació a qualsevol expedient de qualsevol departament de LABORA que complisca les condicions següents: 1) L'expedient no ha de ser d'ajudes o subvencions. 2) L'expedient no ha d'estar arxivat. El presentador ha d'indicar l'expedient al qual s'aporta la...
Presencial
Els documents que els interessats dirigisquen als òrgans de les administracions públiques es poden presentar:
a) En el registre electrònic de l'Administració o l'organisme al qual es dirigisquen, així com en la resta de registres electrònics de:
. L'Administració general de l'Estat.
. Les administracions de les comunitats autònomes.
. Les entitats que integren l'Administració local.
. El sector públic institucional
b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
d) En les oficines d'assistència en matèria de registres.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
Per Internet
A través de l'enllaç corresponent:
Resolució
No hi ha un termini de resolució perquè es tracta d'un tràmit d'aportació de documentació.
No es poden interposar recursos perquè es tracta d'un tràmit per a aportar documentació.
46004 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Ocupació
- Empreses
- Administracions
TEMA
- Administració pública
- Formació
- Ocupació pública
- Treball
- Formació professional per a l'ocupació
- Inserció sociolaboral
PERFILS
- Empresa
- Gran empresa
- Petita i mitjana empresa
- Professionals i autònoms
- Acadèmies
- Centres
- Fundacions
- Establiments
- Cooperatives
- Centres empresarials
- Entitats del tercer sector
- Ciutadania
- Persones en risc d’exclusió
- Persones desocupades
- Administració i altres entitats
- Generalitat Valenciana
SECTOR
- Agricultura, alimentació, ramaderia, pesca i activitats forestals
- Activitats forestals
- Agricultura
- Sanitat vegetal i alimentària
- Indústria agroalimentària
- Pesca
- Ramaderia
- Indústria
- Accidents greus
- Homologacions i metrologia
- Importadors i fabricants de metalls preciosos
- Indústries extractives. Mines
- Indústria química i petroquímica
- Indústria agroalimentària
- Energia
- Energia elèctrica
- Gas natural
- Petroli
- Producció d’energia
- Estalvi i eficiència energètica
- Autoconsum
- Construcció i instal·lacions
- Instal·lacions
- Instal·ladors
- Actuar com a empresa instal·ladora en Comunitat Valenciana
- Construcció
- Agents de la propietat immobiliària
- Treballar amb l’administració
- Aigua, sanejament i residus
- Subministrament i captació d’aigua
- Residus
- Sanejament i abocament
- Salut
- Productes i establiments sanitaris
- Sanitat ambiental i alimentària
- Formació sanitària especialitzada
- Salut laboral
- Hostaleria i turisme
- Establiments turístics
- Professionals del turisme
- Bars i restaurants
- Turisme pesquer
- Comerç
- Vull obrir una botiga
- Franquícies
- Comerç electrònic
- Queixes i reclamacions
- Estacions de servei
- Tallers de reparació de vehicles
- Artesania
- Fires
- Fabricants i importadors de metalls preciosos
- Transport i tecnologia
- Transport per carretera
- Centrals de mercaderies
- Transport per cable
- Ports
- Aeroports i transport aeri
- Transport marítim
- Educació, cultura i oci
- Centres d’ensenyament i formació
- Llengua i empresa
- Empreses culturals i audiovisuals
- Espectacles i activitats recreatives
- Activitats professionals de l’esport
- Instal·lacions juvenils
- Activitats dels professionals
- Agents de la propietat immobiliària
- Llengua i empresa
- Professionals del turisme
- Consulta d’enginyers de projectes TIC
- Professionals dels transports
- Professionals de l’esport
- Empreses de treball temporal
- Carnets, llicències i targetes professionals
- Activitats financeres i assegurances
- Assegurances
- Empreses asseguradores
TEMÀTICA
- Treball i treballadors
- Ocupació
- Formació
CICLE VITAL
- Créixer i consolidar
TIPUS
- Autorizaciones, permisos, licencias y homologaciones