Quan tingues una notificació disponible, rebràs un avís per SMS o per correu electrònic.
Avís per correu electrònic
Si reps l’avís per correu electrònic, podràs consultar:
- El nom de l’organisme que l’ha emés.
- El document d’identitat associat a la notificació.
- El mecanisme per a accedir-hi (certificat digital, contrasenya d’un sol ús).
- Els tres últims dígits del NIF.
- L’ID de la notificació.
Les notificacions estan sempre disponibles des de l’Àrea privada ciutadana o d’empresa. Però, a més, en cas que sigues una persona que no està obligada a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques, si has triat que se’t notifique per correu, també rebràs la notificació en el teu domicili. Recorda tindre sempre actualitzades les dades del teu domicili, perquè serà a on se t’enviarà la carta.
Una vegada s’informa de l’avís de disponibilitat d’una notificació electrònica, pots triar com accedir-hi.
Qui rep l’avís
- Una persona física: persona amb document d’identitat personal (DNI, NIE, etc.)
- Una persona jurídica: persona amb document d’identitat d’empresa (CIF)